Testimoni Set Kesihatan Tulang / Sendi Shaklee

 
 
"Sejak kebelakangan Mak sering mengadu sakit sendi & tulang punggung sehingga dia sukar untuk tidur malam, terutama bila setiap kali bangun dari duduk. Lutut pun rasa cam mencucuk-cucuk.

Selepas 4 hari konsisten makan:
AJHT 2 biji
Ostematrix 2 biji
Omega Guard 1 biji

Mak kata,
"Alhamdulillah la, Mak rasa lega skit selepas mkn vitamin Shaklee tu. Mak dah boleh tido malam takde dah rasa sakit kat punggung ni, bila bangun dari duduk pun dah tak sakit lagi, nak solat pun mudah. Lutut pun tak rasa mencucuk sangat. Ada kurang laa.."

Alhamdulillah syukur ya Allah. Engkau berikanlah kesihatan yg terbaik buat ibubapa ku semoga mereka mudah utk beribadat kepadamu... amin." - Puan Nurul Azliza
 
 
 
 PM : Sue Hasan (fb)
SMS / Wechat / Whatsapp : 017-3086058
COD : Kepong , Selayang , Batu Caves
Pos : Seluruh malaysia
 
 






0 comments:

Post a Comment